16-szoros megtérülés

img

16-szoros megtérülés

Az Optimum Látásjavító Lézerközpont ajánlatainak népszerűsítésére komplex online marketing kampánystratégiát dolgozunk ki. Mivel kiemelt figyelmet fordítunk az eredmények mérésére, ki tudjuk szűrni a nem megfelelő eszközöket és üzeneteket, így egyre hatékonyabbá tesszük a kampányokat. Ügyfelünk üzleti érdekeit szem előtt tartva nem a megjelenési számokra vagy a látogatottságra koncentrálunk, hanem a konverziókra. A legfontosabb mérőszámunk a megtérülés: a kampány eredményeként hányan jelentkeznek vizsgálatra és látásjavító műtétre, illetve az így kapott bevétel hogyan aránylik a ráfordításokhoz. Büszkék vagyunk rá, hogy 2012-ben is sikerült egy kampányunknál 12-szeres megtérülést elérni, és a folyamatos optimalizálásnak köszönhetően 2015-ben már 16-szoros megtérülést realizáltunk.