Közösségi kampányban is a legjobbak

img

Közösségi kampányban is a legjobbak

2 arany PRizma díjjal zártuk az idei Kreatív PRizma versenyt közösségi oldal és self-branding kategóriában. Szerethető szerelvények közösségi oldal pályázatunkat egy különdíjjal is elismerte a szakmai zsűri.

 

Csináld, csináld, jól csináld!

A Szerelvénybolt Kft. Facebook-oldalait összefogó pályázatban a kreatív célcsoport-meghatározásé és a minőségi tartalomgenerálásé volt a főszerep, és annak bemutatása, hogy hogyan lehet sikeres egy rétegtéma és egy nehezen megfogható termék (kazán, vízmelegítő, zuhanyfolyóka, puffertároló) a Facebookon.

Az eredmények magukért beszélnek: a pályázatban bemutatott oldalak (B2B, illetve B2C) havi több mint 1500 látogatást generálnak a Szerelvénybolt Kft. webáruházának. A Facebook-oldalak összesen több mint 35 000 követővel rendelkeznek, átlagosan havi 15 000 organikus elérést produkálnak, ráadásul az Okos tippek otthonra közösségben minden harmadik ember interakcióba lép a számára megjelenő posztokkal.

 

A zsűri által odaítélt arany és különdíj nemcsak a projekt kommunikációs sikerét bizonyítja, hanem azt is, hogy a sokat költő nagy márkák mellett az észszerű költségekből gazdálkodó, közepes magyar vállalkozásoknak is helye van a Facebookon, kell és érdemes is számukra a közösségimédia-felületekre költeni.

 

Végre!

A self-branding kategóriában egyedüliként shortlistre jutó és arany díjat kiérdemlő Hello bullshit nélküli világ! pályázatunkkal a B2B bizalom- és imázsépítés iskolapéldái lettünk. A projekt célja az volt, hogy az újságírók és pr-esek kapcsolatát vizsgálva kiemeljük szakmai erősségeinket (sztorigenerálás, sajtó igényeire való odafigyelés). Az eredmények kommunikációja mellett megalkottuk a Bullshit Filter nevű appot, amivel bárki könnyedén leellenőrizheti, hogy az általa készített sajtóanyag szóhasználata mennyire vágja ki a biztosítékot az újságíróknál. A ötlet eredetiségét és hasznosságát nemcsak az elnyert arany díj igazolja, hanem a szakmai visszajelzések is.  A pr-esek körében retteget OMFG Facebook-oldalán „Végre!” felkiáltással üdvözölte a Bullshit Filtert, az újságírók pedig ilyen és ehhez hasonló visszajelzésekkel fogadták a kutatást és az alkalmazást: „Végre egy valamirevaló kutatás, amelyik nem akarja elkenni már a kérdésekben a valószínű válaszokat.”.

A felmérésben összesen 117 újságíró vett részt:már ekkor tucatnyi hívást és e-mailt kaptunk „jó, hogy végre valaki foglalkozik ezzel” felkiáltással. Azóta sem ritka, hogy „na, ezt nézd meg” kommenttel küldenek számunkra sajtóhíreket a média munkatársai.

A legutáltabb újságírói szavak még a freestyle-osokat is megihletették, az ebből készült dal itt hallgatható meg.