Két díjnyertes content marketing kampány

img

Két díjnyertes content marketing kampány

Az idei Content + Marketing Awardon – ahol a legjobb tartalomalapú marketingmegoldásokat díjazták – 4 shortlistes pályamunkánk közül 2-vel arany, illetve ezüst minősítést nyertünk.

Aranyat érdemlő projektünket az épületgépészeti kis- és nagykereskedőként működő Szerelvénybolt Kft. számára készítettük. A kihívást ügyfelünk szolgáltatási köre jelentette, hiszen első ránézésre nehéz elképzelni a kazánokról, puffertárolókról, szaniterekről és különböző szerszámokról szóló izgalmas tartalommarketing-kommunikációt. A közös munka célja a Szerelvénybolt Kft. webshopjának bevezetése volt, melynek részeként tartalommarketing-kampányt indítottunk. Ügyfelünk különböző célcsoportjai számára eltérő FB-közösségeket alakítottunk ki, ahol aktív követőtábort formáltunk, akik a saját tartalmak hatására a webáruház rendszeres látogatói lettek. A tartalomgenerálás és a forgalom átirányítása mellett a közösségek bevonásával online kutatást végeztünk, melynek eredményeit a pr kommunikáció során kamatoztattuk. Beszédes eredményekkel bizonyítottuk, hogy a nagy költségkerettel rendelkező világmárkák mellett más vállalkozásoknak is helyük van a közösségi térben. Külön öröm számunkra, hogy ezzel az első helyezéssel egymást követő években másodjára hoztuk el az arany minősítést az Energiaszektor, építőipar kategóriában.

Ezüst minősítéssel kitüntetett projektünk megbízója a digitális kommunikációs és CRM-szolgáltatást nyújtó CRANE. A kampány célja az volt, hogy felhívjuk a marketingesek figyelmét a felhasználók körében már itthon is népszerű Instagram jelentőségére. Így született meg az első Magyar Instagram Körkép, amely átfogó ismertetést nyújt a magyar Insta-felhasználók szokásairól laikusoknak és szakembereknek egyaránt. Az e-book formájában elérhető tanulmányból kiderül, hogyan lehet üzleti célok elérésére hasznosítani a képmegosztó alkalmazást. A felmérés fókuszában az Instagram üzleti jelentősége mellett a társadalmi érintettség állt. A kutatás hitelességét bizonyítja, hogy szakmai partnerként a Magyar Instagram Közösség is csatlakozott a projekthez, a hírgenerálás során együttműködtünk a Sziget Kft-vel, illetve a legnépszerűbb magyar Instagram-celebek támogatását is élvezhettük.