A SAKKOM seper a Rendi háza táján

img

A SAKKOM seper a Rendi háza táján

Új startup ügyféllel indítottuk az évet, a Rendi webes takarítóközvetítő online pr-ben erős ügynökséget keresett, és végül személyünkben meg is találta a megfelelő partnert.

Az éves pr stratégia kialakítása előtt két sajtókommunikációs próbát is kiállítunk, projektjeink eredményeivel bizonyítottuk szakértelmünket az online takarítóközvetítő portál menedzsmentjének.

A vállalati imázs javítását és a munkaerő toborzását segítő sajtókommunikációs üzeneteink olyan médiumokban jelentek meg, mint az Index, a 24.hu, a VG.hu, a HVG.hu, a Forbes.hu, a SzeretlekMagyarország, a Dívány, az NLCafe és a Femina. A sajtóhír hatására a VS.hu és a Híradó.hu önállóan is foglalkozott a témával. Az online médiumok mellett offline, tévés és rádiós frontokon is további megjelenéseket hoztunk a Rendi számára, így például a Magyar Nemzetben és a Magyar Hírlapban is olvashattak róla. Visszatérő hírt generáltunk a TV2 Tények adásában, és az RTL Klub is felvételt készített a csapattal, illetve az InfoRádió és a Sunshine Rádió is beszámolt a hírről. A vidéki és fővárosi takarítók elérését a bulvár és regionális lapokban való megjelenéssel támogattuk, többek között a Lokál, Debreceni és Pécsi Napilap, a Kisalföld, a Délmagyar, a Hajdú-Bihari Napló és a Dunaújvárosi Hírlap hasábjain.

A közös munka során a fő kihívást a takaríttatással kapcsolatos szemléletformálás jelenti a budapesti és a vidéki célközönség esetében. A jövőben a sajtókommunikációs feladatok mellett employer branding, content marketing és online kampányokon dolgozunk majd együtt.