Blog

img

Fogyasztói insight: ami az adatok mögött van

Köszönhetően a technológia fejlődésének, egyre több információnk van a fogyasztóinkról. De vajon kellően hasznosítjuk ezeket az adatokat a termékek, szolgáltatások pozícionálása vagy éppen a tartalommarketing stratégia kialakítása során? És hogy kapcsolódik a sok adathoz az insight fogalma? Milyen egy jó insight, és mire kell ügyelnünk, ha beépítenénk kommunikációs stratégiánkba? 

 

Tovább
img
img

Szintet ugrottunk

Az elmúlt években elért eredményeinknek köszönhetően egyre több projektben veszünk részt, és nagy örömünkre, sikereinknek hála az utóbbi időben jelentősen bővült csapatunk, így 5. emeleti irodánk egyre szűkebbnek bizonyult.

Nem maradt más hátra, mint a KÖLTÖZÉS!

Tovább
img

Coachold magad: vedd át az irányítást, utazz a volánnál!

Sok a feladat, sűrű határidőkkel küszködsz nap mint nap a munkahelyeden, ráadásul a nyaralás még várat magára? Legyél alkalmazott vagy munkaadó, hidd el, mindenki szembesül hasonlókkal, azonban korántsem mindegy, hogy milyen hozzáállást tanúsítasz, ugyanis saját és környezeted hangulatára is kihatsz. Ha úgy érzed, képes vagy felelősséget vállalni magad iránt, ragadd meg a gyeplőt, mutatjuk, hogyan! 

Tovább
img

Túl a Z-generáción

A legújabb generációs csoport, az úgynevezett C-generáció (connection), már nem is korcsoport, sokkal inkább viselkedés alapján gyűjti össze a médiafogyasztókat. Bár tény, hogy túlnyomó többségében az új hullám résztvevői még így is a Z és Y generáció tagjai. Ha pár szóval kellene összefoglalni, akkor ők nem mások, mint azok a digitális bennszülöttek, akik médiafüggőségben élve formálják, és egyben kinyerik a közösség véleményét.

Tovább

Oldalak