Blog

img

Buyer persona: keltsd életre ügyfeleidet!

Na nem úgy, mint Frankeinstein. Mutatjuk, hogy csináld. ;)
Személyre szabott üzenetek kellenek, de hogyan is tudnánk személyre szabni bármit is, ha nem ismerjük a célcsoportunkat? A buyer personák (ügyfélkarakterek) megalkotása erre a dilemmára ad feloldást.

 

Tovább
img

TL;DR – avagy röviden, tömören, mert úgysem olvassa el senki

• A TL;DR egy rövidítés, too long; didn't read, azaz túl hosszú, nem olvastam el.

• A TL;DR a content marketingben használatos, a lényeget egy rövid bekezdésben, vagy akár így, bullet pontokban felsorolva foglaljuk össze, mert sokan nem kíváncsiak a hosszas rizsára, vagy egyszerűen nincs idejük elolvasni.

 

Habár a TL;DR kifejezés már 2003-ban bekerült az Oxford Dictionary online változatába, az elmúlt években vált divatossá és egyúttal közhasznúvá, s hogy miért, annak számos oka van.

Tovább
img

PESO modell - Üzlet a pr-ben, pr az üzletben

Amiről a pr most szól, nem az, mint amiről 8-10 éve, s aki ezt nem látja be (át), az kovakővel próbálja begyújtani a gázsütőt. Egy pr-es számára sokkal több a kiaknázható lehetőség (eszköz), de persze folyamatosan komoly energiákat kell fektetnünk mindezek feltérképezésébe, megismerésébe, hogy az így felépülő magabiztosság révén valóban eredményes legyen az ügyféloldali használat. Nemcsak maguk az eszközök/felületek bővülnek, de ezek szinergiája révén még újszerűbb lehetőségek gyúrhatók össze.

 

Tovább
img
img

Álhírszűrőt vezet be a Facebook: veszélyben a Hírcsárda?

Kamu hírportálok, hoaxot terjesztő galád népség, figyelem! Futótűzként terjedő tartalmaitok hamarosan pislákoló parázzsá alakulnak majd a Facebook új szűrőrendszerének köszönhetően! Miért vált szükségessé a tényellenőrzés? Hogyan léphet fel egy gyanútlan oldallátogató a kéretlen tartalom ellen? A szatirikus hírportálok is áldozatul esnek a cenzúrának? Kérdések sokasága merült fel, melyek egy részére már a tesztidőszak is választ adott.

Tovább

Oldalak