Blog

img

Coachold magad: vedd át az irányítást, utazz a volánnál!

Sok a feladat, sűrű határidőkkel küszködsz nap mint nap a munkahelyeden, ráadásul a nyaralás még várat magára? Legyél alkalmazott vagy munkaadó, hidd el, mindenki szembesül hasonlókkal, azonban korántsem mindegy, hogy milyen hozzáállást tanúsítasz, ugyanis saját és környezeted hangulatára is kihatsz. Ha úgy érzed, képes vagy felelősséget vállalni magad iránt, ragadd meg a gyeplőt, mutatjuk, hogyan! 

Tovább
img

Túl a Z-generáción

A legújabb generációs csoport, az úgynevezett C-generáció (connection), már nem is korcsoport, sokkal inkább viselkedés alapján gyűjti össze a médiafogyasztókat. Bár tény, hogy túlnyomó többségében az új hullám résztvevői még így is a Z és Y generáció tagjai. Ha pár szóval kellene összefoglalni, akkor ők nem mások, mint azok a digitális bennszülöttek, akik médiafüggőségben élve formálják, és egyben kinyerik a közösség véleményét.

Tovább
img

Buyer persona: keltsd életre ügyfeleidet!

Na nem úgy, mint Frankeinstein. Mutatjuk, hogy csináld. ;)
Személyre szabott üzenetek kellenek, de hogyan is tudnánk személyre szabni bármit is, ha nem ismerjük a célcsoportunkat? A buyer personák (ügyfélkarakterek) megalkotása erre a dilemmára ad feloldást.

 

Tovább
img

TL;DR – avagy röviden, tömören, mert úgysem olvassa el senki

• A TL;DR egy rövidítés, too long; didn't read, azaz túl hosszú, nem olvastam el.

• A TL;DR a content marketingben használatos, a lényeget egy rövid bekezdésben, vagy akár így, bullet pontokban felsorolva foglaljuk össze, mert sokan nem kíváncsiak a hosszas rizsára, vagy egyszerűen nincs idejük elolvasni.

 

Habár a TL;DR kifejezés már 2003-ban bekerült az Oxford Dictionary online változatába, az elmúlt években vált divatossá és egyúttal közhasznúvá, s hogy miért, annak számos oka van.

Tovább
img

PESO modell - Üzlet a pr-ben, pr az üzletben

Amiről a pr most szól, nem az, mint amiről 8-10 éve, s aki ezt nem látja be (át), az kovakővel próbálja begyújtani a gázsütőt. Egy pr-es számára sokkal több a kiaknázható lehetőség (eszköz), de persze folyamatosan komoly energiákat kell fektetnünk mindezek feltérképezésébe, megismerésébe, hogy az így felépülő magabiztosság révén valóban eredményes legyen az ügyféloldali használat. Nemcsak maguk az eszközök/felületek bővülnek, de ezek szinergiája révén még újszerűbb lehetőségek gyúrhatók össze.

 

Tovább

Oldalak