Blog

img

PESO modell - Üzlet a pr-ben, pr az üzletben

Amiről a pr most szól, nem az, mint amiről 8-10 éve, s aki ezt nem látja be (át), az kovakővel próbálja begyújtani a gázsütőt. Egy pr-es számára sokkal több a kiaknázható lehetőség (eszköz), de persze folyamatosan komoly energiákat kell fektetnünk mindezek feltérképezésébe, megismerésébe, hogy az így felépülő magabiztosság révén valóban eredményes legyen az ügyféloldali használat. Nemcsak maguk az eszközök/felületek bővülnek, de ezek szinergiája révén még újszerűbb lehetőségek gyúrhatók össze.

 

Tovább
img
img

Álhírszűrőt vezet be a Facebook: veszélyben a Hírcsárda?

Kamu hírportálok, hoaxot terjesztő galád népség, figyelem! Futótűzként terjedő tartalmaitok hamarosan pislákoló parázzsá alakulnak majd a Facebook új szűrőrendszerének köszönhetően! Miért vált szükségessé a tényellenőrzés? Hogyan léphet fel egy gyanútlan oldallátogató a kéretlen tartalom ellen? A szatirikus hírportálok is áldozatul esnek a cenzúrának? Kérdések sokasága merült fel, melyek egy részére már a tesztidőszak is választ adott.

Tovább
img
img

Posztkészítés 8 lépésben

SOS posztot kell szerkesztened, de gőzöd sincs, hogyan ugorj neki? Még ha minimális időd és energiád is jut az elkészítésre, akkor sem érdemes összecsapni, hiszen egy rossz kreatívval amellett, hogy nem ér célba az üzeneted, az elérésed számát is drasztikusan lecsökkentheted, ami miatt a későbbi posztjaid is hátránnyal indulhatnak. Ráadásul kutatások kimutatták, hogy csupán 80%-ára emlékszünk annak, amit látunk, emiatt olyan erőteljes eszköz a design. A koncentrálóképességünk viszont rövid, így a kreatívval tudunk lökést adni, és irányítani a figyelmet fő üzenetünk felé.

Tovább

Oldalak