Új ösztönzőgomb a Facebookon

img

Új ösztönzőgomb a Facebookon

Február 16-án reggel újdonsággal fogadott minket a Facebook céges oldalainkon: a borítóképen megjelenő Like- és Üzenet-gombok mellett mostantól használhatunk Call-to-Action gombot is. A funkció azért fontos és örvendetes nóvum, mert alkalmazásával kivezethető a felhasználó a közösségi oldalról, forgalmat generálva így weboldalunknak.

A Call-to-Action gombot nagyon egyszerű létrehozni, viszont ahhoz, hogy élhessünk a lehetőséggel, nyelvi beállításunknak egyelőre English (US)-nek kell lennie. Az első alkalomkor egy kis figyelmeztető ablak fog megjelenni, a Create gombra kattintva már el is kezdhetjük a konfigurációt:

Call to action gomb a Facebookon

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Válasszuk ki a kívánt feliratot! A lehetőségek: foglalás, kapcsolatfelvétel, alkalmazás használata, játék, vásárlás, feliratkozás, videó megtekintése.

Call to Action lehetőségek a Facebookon

2. Állítsuk be a cél URL-t! Ha van mobiloldalunk, érdemes azt is beállítani.

3. Válasszuk ki, hogy hova vezesse a gomb az iOS-t vagy Androidot használókat!

4. Kattintsunk a Create gombra, és már kész is vagyunk! A jobb oldalon található statisztikák között meg fog jelenni a kiválasztott Call-to-Action funkcióhoz tartozó, heti bontásban ismertetett eredmény is.

Call-to-Action Facebook-gomb statisztikái

Jó hír a jótékonysági szervezeteknek, hogy elérhető lesz egy számukra fejlesztett adományozási Call-to-Action gomb is, de egyelőre a Facebook még csak 19, vélhetően amerikai alapítvánnyal állapodott meg.