Instagram újdonságok: képgaléria és Stories hirdetés

img

Instagram újdonságok: képgaléria és Stories hirdetés

Az elmúlt napokban két új funkcióval is bővült az Instagram. Egyfelől már nemcsak a hirdetéseknél, hanem a mindennapi kommunikációban is létrehozhatunk galériát képekből és videókból, másrészt pedig az Instagram Storiest is használhatjuk hirdetési felületként.

Instagram galéria:

Nem titok, hogy ennek a funkciónak inkább magánemberként örülünk, hiszen elég zavaró, amikor egy-egy ismerősünk óránként, félóránként új képpel vagy videóval bombázza a hírfolyamunkat. Az új funkció ennek akár véget is vethetne: mostantól ugyanis maximum 10 képből és/vagy videóból álló galériákat hozhatunk létre személyes és vállalati profilokban egyaránt. Próbáljátok ki, hiszen remek történeteket lehet összehozni több kép, videó egy posztban szerepeltetésével – a történetmesélés pedig az egyik leghatásosabb kommunikációs eszközünk, akár az érzelmekre, akár cselekedetekre szeretnénk hatni.


A végeredmény:


Instagram Stories hirdetés:

Új hirdetési forma az Instagramon a Stories blokkban elhelyezhető, teljes képernyős reklámok, ezért utánajártunk, mikre kell odafigyelni beállításkor. A Stories egyébként hihetetlen népszerű, 5 hónapja indították útjára, mostanra pedig 150 millióan használják naponta.

Márkacél: Elérés (reach).
Elhelyezés: Instagramon belül Stories.
Formátum: kép (1080x1920 pixel, 9:16 képarány) vagy videó (max. 15 másodperc, .mov vagy .mp4, minimum 720p felbontás)
Kell rendelkeznünk Business Managerrel összekapcsolt Instagram-fiókkal!
Egyelőre nincs lehetőség call-to-action gombok elhelyezésére.

A végeredmény:


Használjátok ki az új lehetőségeket!