Contentben is a legjobbak

img

Contentben is a legjobbak

A zármegoldásokat gyártó ASSA ABLOY-nak készített (Márka)építő tartalom kampányunkkal energiaszektor és építőipar kategóriában kategóriagyőztesek lettünk a Kreatív által meghirdetett Content Marketing Award (CMA’14) versenyen. A díjat azok vehették át, akik kategóriájukban a legjobban valósították meg a hirdető céljait minőségi tartalom előállításával, így biztosítva a leghatékonyabb célcsoportelérést.

Az ASSA ABLOY számára készített díjnyertes, integrált content marketing kampányunk célja a termékelőnyökre épülő imázsépítés volt, amely azon túl, hogy ismertségnövelő hatással bír a végfelhasználók körében, erős márkaépítést és lojalitásnövelést ér el a B2B partnerek körében is. A végfelhasználók elérésére a kampány két fő stratégiát ötvözött: az imázsépítés legfőbb eszköze az Álomépítők 3. évadában való termékbemutatás volt, míg az edukációs célokat egy miniprogram valósította meg, mellyel a Viasat3-on keresztül közel félmillió nézőt értünk el. A cél az volt, hogy egyre többen kapcsolják össze a zárválasztást az ASSA ABLOY márkanévvel.

Ezt segítette a Hogyan kell zárat választani cikk elhelyezése a Hogyankell közösségi enciklopédián, mely a keresőoptimalizálási célokat is hatékonyan támogatta. A viszonteladók megszólítására egy újszerű Kivitelező Egyperces hírlevelet alakítottunk ki, melyben minden alkalommal egy-egy terméket járunk körbe kérdés-felelet formában, rövid, tömör, szerethető formában. A megújított partnerkommunikáció sikerét igazolja a hírlevéből érkező több mint 10%-os átkattintási arány. A kampányt bemutató esettanulmányt a versenyhez kapcsolódó Content Marketing Workshopon is előadtuk „Imázsépítés, márkahűség növelés, edukáció egy kampányban” címmel.