Díjazott díjbevezetés

img

Díjazott díjbevezetés

2014-ben egyedüliként a SAKKOM Interaktív pályázata kapott a zsűritől Prizma Kreatív PR Díjat a Piaci bevezetés és újrabevezetés kategóriában, így gyakorlatilag megismételtük a tavalyi sikerünket. Egy évvel ezelőtt a Szallas.hu, most pedig a Randstad Hungary számára készített pr kampány bizonyult kiemelkedőnek a szakmai megmérettetésen. A feladatunk egy hazánkban még ismeretlen díj, a Randstad Award bevezetése volt, amellyel a vállalat nemcsak az általános ismertségét kívánta növelni a munkavállalók körében, hanem egyúttal cél volt a HR vezetőkkel és az üzleti döntéshozókkal való kapcsolatépítés.

A sajtókommunikációval 2014. november 20-ig 379 médiamegjelenést értünk el, többek között az Index és az Origo címlapján, a Metropol és a Világgazdaság hasábjain, valamint gazdasági rádióműsorban is szerepelt a Randstad Award neve. A díjátadóra a legnagyobb hazai magyar és multinacionális vállalatoktól 120 döntéshozó jött el, akik a Randstad Holding vezetői mellett a Nemzetgazdasági Minisztérium képviselőjével is találkozhattak – az esemény így az informális kapcsolatépítés kiváló fórumává vált. A díj elismertetésére tett erőfeszítéseink sikerét mutatja, hogy a vállalatok elkezdtek hivatkozni a Randstad Awardon elért eredményeikre, így maguk jelölték meg fontos viszonyítási pontként a minősítést. Az újabb Prizma díj elnyerése után pár nappal az is kiderült, hogy két korábbi projektünk bejutott a Sándor Imre PR-díj döntőjébe.