Díjnyertes kampányunk az Internet Hungary-n

img

Díjnyertes kampányunk az Internet Hungary-n

Az Internet Hungary a SAKKOM számára ismert terep, hiszen nemcsak évről évre jelen vagyunk, de támogatjuk ügyfeleinket a sikeres és üzleti szempontból is eredményes előadások elkészítésében. A 2016-os konferencia azonban számunkra kellemes plusz feladatot hozott. A Content Marketing Award díjnyerteseként felkérést kaptunk, hogy tartsunk előadást egy konkrét kampány tapasztalatairól. Az invitálásnak örömmel tettünk eleget, így mintegy 150 fős hallgatóságnak mutattuk be egy üzletileg is sikeres tartalommarketing-aktivitás elemeit.

Az előadás tartalmi összefoglalója:

A Szerelvénybolt Kft. tartalommarketingje Content Marketing Awardot nyert, és nem utolsó sorban új ügyfeleket is szerzett B2C és B2B fronton. Hogyan csináltuk? Egyszerűen vonzóvá tettük még a puffertárolót is. Az épületgépészeti kis- és nagykerként működő Szerelvénybolt Kft.-nek 2014 végéig nem volt érdemi Facebook-aktivitása, sem igazi webáruháza. Aztán a menedzsment úgy döntött, itt az idő felköltözni a netre. Mindez a legjobbkor történt, hiszen ráadásként meglovagolhattuk a csodálatosan izgalmasan hangzó 813/2013/EU kazáncsere rendelet hullámait is. Mint utólag kiderült, a kazánvásárlási szokásokat alapjaiban felforgató szabályozás nem is jöhetett volna jobbkor. Már csak az ügyfelet kellett meggyőzni arról, hogy Szerelvénybolt néven inkább a B2B célcsoportnak indítsunk szakmai felületet a Facebookon, a B2C vásárlók számára pedig hozzunk létre egy tippekkel, trükkökkel – és nem utolsó sorban a cég számára is profitot termelő hasznos tartalmakkal – fűszerezett, izgi oldalt. Így született meg és növekedett közel 50 ezresre az Okos tippek otthonra rajongótábor, majd elkészült a digitális Kazáncsere Kisokos, s persze tartottunk még online szakértői napot is, de volt, aki az Indexen is olvashatott a cégről: a content marketing részeként ugyanis a kampányt intenzív sajtókommunikációval támogattuk.