Fiatalos lendületben a Bravos - elindult az ineedcoffee.hu

img

Fiatalos lendületben a Bravos - elindult az ineedcoffee.hu

A Bravos még 2015-ben indította útjára a fiatalokat megszólító I need coffee imázskampányát. Az eddig főként tévés, rádiós és outdoor hirdetésekben megjelenő üzenet köré készítettünk egy önálló weboldalt, az ineedcoffee.hu-t,, melynek célja, hogy a kávézás témakörét széleskörűen bemutatva informatív és egyben szórakoztató módon nyújtson hasznos információkat a kávéimádóknak. "Az ötlet és a tartalommarketing koncepció is hamar elnyerte a tetszésünket, hiszen ez a platform a kiindulópontja annak, hogy az online térben elérjük a fiatalokat" - árulta el Csóka Gyula, a Mocca Negra Zrt. vezérigazgatója.

Az ineedcoffee.hu felépítése során arra törekedtünk, hogy az ide felkerülő tartalmak minél jobban tükrözzék a kávézás iránt érdeklődő fiatalok igényeit, ezért már a tervezés fázisába bevontunk a Bravos fiatalabb Facebook-rajongóit. A praktikus tanácsokat adó cikkek és sztárinterjúk mellett nem titkolt célunk az I need coffee ruházati márka bevezetése is 2017 tavaszán.

Az oldal dizájnjáért az Admagic Kommunikációs Kft., míg a tartalommarketing koncepcióért, a webfejlesztésért és a tartalomgenerálásért a SAKKOM felel.