Ezüst díjat érdemelt a Blue Fox The Barral közös kampányunk

img

Ezüst díjat érdemelt a Blue Fox The Barral közös kampányunk

A legjobb turisztikai social media kampányokat díjazó Tourism Social Media Awards-on (TSMA) ezüst minősítést szerzett a Kempinski Budapest Hotelhez tartozó Blue Fox The Bar számára készített őszi kampányunk. Novemberben startolt a Kempinski Corvinus Hotel Budapest épületében található Blue Fox The Bar számára tervezett Facebook-kampányunk, melynek központi eleme a bár újrapozícionálása volt. Fő célnak tekintettük, hogy a „hotelbár” koncepciót átlépve minél több potenciális vendég ismerje meg a bár egyedi hangulatát és koktélkínálatát.

A koktél kreációk köré mind vizuálisan, mind szövegesen jól megfogható, érdekes történeteket generáltunk. A bár közösségi porondon való „életre keltéséhez” és megszemélyesítéséhez új fotósorozattal készültünk, melyben az italokon és az alapanyagokon túl a bár lelkét adó profi személyzet is hangsúlyos szerepet kapott. A megszólítás mellett fontos volt a bár meglévő és lelendő vendégkörének aktivizálása és bevonása az oldalon. A tartalomgenerálás során szorgalmaztuk a reakciógombok használatát, hogy tudatosítsuk a kiváltott érzelmeket, és a reakciók révén még több hírfolyam aktív része lehessen a Blue Fox The Bar. A másfél hónapos kampány eredményeként már a közösségi térben elindult a „szóbeszéd” – minden 6. ember reagált a bejegyzésekre –, ami aztán a bárban öltött testet.

A pezsgő bár élet megjelenítésének középpontjába a programok, koncertek népszerűsítését állítottuk, melynek eredményét mi sem mutatja jobban, mint a vendégforgalom növekedése, és a már december elején teltházas év végi partik. A gondosan megtervezett kampányunkkal nemcsak az ügyfél elismerését nyertük el, hanem az idén először megrendezésre kerülő Turizmus Social Media Award – Az év legjobb közösségi média megoldása 2017 ezüst díját is Social Campaign kategóriában.