Google minta lettünk

img

Google minta lettünk

A Google legújabb, Growth Engine projektje keretében olyan vállalkozások történeteit osztja meg, akiknek a Google által biztosított marketingeszközök segítségével sikerült jelentős üzleti előnyre szert tenniük. A Google által felkért vállalkozások között szerepel a Medic-Car autószerviz is, melynek Google AdWords kampányáért és keresőoptimalizálási tevékenységéért a SAKKOM Interaktív felel.

A Google – az általa biztosított marketingeszközök (pl. Google AdWords, Google Analytics, Google+) statisztikái alapján – 18 magyar céget választott ki, akiknek kampányait példaértékűnek ítélte meg, és akiknek történeteit az internetezőkkel is megosztotta. Ebbe az impozáns, ám szűk körbe került be ügyfelünk, a dunakeszi Medic-Car márkafüggetlen Bosch Car autószerviz Adwords kampánya is. A Growth Engine program 30 európai ország sikeres üzletein keresztül mutatja be, hogy hatékony és hozzáértő kampánymenedzsmenttel és keresőoptimalizálási tevékenységgel milyen sikereket lehet elérni az online marketing területén, megfelelő ráfordítás mellett.

Visszük a bizniszt

A Google által kiválasztott Medic-Car autószerviz 3 éve bízott meg minket Google AdWords kampányainak menedzselésével, azóta több tízezer látogatót irányítottunk weboldalukra, és több ezer megkeresést (konverziót) generáltunk számukra. Az AdWords kampányok sikerességéhez hozzájárul, hogy a kampányok folyamatos optimalizálása mellett honlapfejlesztési tanácsadással segítjük a céget, melynek alapját a Google Analytics statisztikák jelentik. Az AdWords kampánymenedzsment mellett az elmúlt évben a Medic-Car Google+ oldalának is egyre nagyobb szerepe volt az ügyfélszerzésben. Az üzleti siker alapja a hatékony online marketing kampányok mellett a cégvezetés nyitott, rugalmas és modern marketingszemlélete, melynek köszönhetően a kampánymenedzsment minden esetben igazodni tud az aktuális piaci trendekhez.

A Google AdWords kampánymenedzsment mellett Facebook-kampányok kezelésével segítjük a Medic-Car csapatát.