Hospice Effie shortlisten

img

Hospice Effie shortlisten

Az Effie 2015 zsűrije shortlistre érdemesnek ítélte meg a Magyar Hospice Alapítvány Minden perc értékes 1%-os kampányát, melyet a ReachMediával közösen készítettünk idén tavasszal.

Az adománygyűjtést célzó cpc kampányokon és direktmarketing-eszközökön túl a kommunikációnak fontos részét képezte a téma kapcsán gyakran megjelenő tabuk ledöntése és az alapítvány ismertségnövelését célzó pr-kampány is. Összesen 3 kiemelt téma sajtókommunikációjával erősítettük a fizetett megjelenéseket: a daganatos betegségekkel kapcsolatos hazai statisztikák feldolgozásával, hírességek szerepvállalásának bemutatásával és a civil szervezetek 1%-os keretből való részesedésének feltérképezésével.

Mindezek hatására összesen 53 megjelenést generáltunk a kampányidőszakban, köztük az Origo, a Népszava és a Hír24.hu oldalán. Emellett az alapítvány képviselőjét meghívták az M1 Ma délelőtt című beszélgetős műsorába, és interjút kért tőle a téma kapcsán többek között a Klubrádió és az Európa Rádió is.

Az Effie 2015 versenyének shortlistje ide kattintva érhető el.