YouTube hősökkel motiváljuk a fiatalokat

img

YouTube hősökkel motiváljuk a fiatalokat

A B.U. és STR8 parfümök nyárindító kampányában saját történeteik és kihívásaik megosztására csábítottuk a C-generáció tagjait. A kampányok során a játékokban résztvevők képeik és céljaik megosztásával mutatták meg egyéniségüket. Ügynökségünket a kampány közösségimédia-felületeinek összehangolt működésével bízta meg a parfümök hazai forgalmazója, a Sarantis Hungary Kft. A kommunikáció során továbbá olyan hazai, a célcsoport által kedvelt és ismert influencereket vontuk be a kampányokba, mint Dezső Bence, Beniipowa, Csillsz, Emci Beauty és Csizmadia Gabi. „A C-generáció tagjai már több időt töltenek YouTube-videók nézésével, mint tévézéssel, így egyértelmű volt, hogy nem hagyhatjuk ki ezt a csatornát” – magyarázta Kozarek Andrea, a SAKKOM Interaktív szakmai igazgatója. A fiúk kihívásai és a lányok személyes történetei több száz fiatalt inspiráltak arra, hogy bepillantást nyújtsanak személyiségük sokszínűségébe és kitartásukba. A közösségi csatornákon kívül Google AdWords kampány, pr cikkek, bannerek, tévéspot és kitelepülés egészítette ki a kampányt.

A SAKKOM Interaktív egy másik márkánk, a Batiste Facebook, illetve Instagram kommunikációja kapcsán már bizonyított, így nem volt kérdés a választás”– tette hozzá Deli Károly, a Sarantis Hungary Kft. marketing managere, miért esett ügynökségünkre a választás. A kampány hamarosan lezárul, melynek utolsó meglepetéseként egy kis extrával lepjük meg a Campus Fesztivál közönségét.