Játszva szerzett hírnév

img

Játszva szerzett hírnév

A JátékNet.hu webáruház ügynökségünk segítségével fogott hírneve széles körű építésébe. A média figyelmének felkeltése ugyanakkor nem könnyű feladat, főleg egy olyan szektorban nem, mint a játékpiac, aminek nincs saját, jól körülhatárolható tematikus médiája. A siker kulcsát így a jól megválasztott témák jelentik, melyre vonatkozóan ügynökségünk számos ötletet adott, majd éves tervet állított össze.

Az első közös kommunikációnk az iskolakezdésre koncentrált: 100+ megjelenést értünk el, többek között az MTI is leközölte a hírt. Ezután elindítottuk az Ország Játéka versenyt, melynek bevezetésére egy játékbemutatóval egybekötött sajtótájékoztatót is szerveztünk. Az eredmény: az MTI ismét közlésre érdemesnek találta a JátékNet.hu hírét, emellett számos női magazin újságírójával sikerült megalapoznunk a hosszú távú együttműködést.