PR: Pri(z)ma

img

PR: Pri(z)ma

A SAKKOM Interaktív és a Szallas.hu együttműködése első helyezett lett a 2013-as Prizma Kreatív PR Díj „Piaci bevezetés és újrabevezetés” kategóriájában. A díjátadóról még egy tulajdonképpeni második helyezést is elhoztunk a DMSONE megbízásából szervezett Papírmentes Nappal.

Szezonális médiafoglalás a Szallas.hu-val

A SAKKOM feladata volt biztosítani, hogy a Szallas.hu a foglalási szezonban minél többet szerepeljen a magyar médiában. A szezont máris egy nem tervezett kommunikációval kezdtük: a március 15-ei hosszú hétvégén lecsapó ítéletidő miatt ezrek rekedtek az utakon, mi pedig megmondtuk, hogyan érintette ez a turizmusból élőket. Később a szakmai és bulvárosabb témákat vegyesen kínáltuk a magyar médiának: például a KSH adatait megelőzve adtunk helyzetjelentést a magyar turizmusról, vagy botrányos statisztikai adatokat közöltünk arról, hogy a magyarok miket hagynak a szállodákban, vagy éppen mit visznek magukkal. Eközben elindítottuk és felfuttattuk az Év Szállása versenyt, valamint imázsépítő kommunikációt is folytattunk. A közösségi média felületeket a MITO kezelte. Az együttműködés eredményei: Közel 400 médiamegjelenés, több esetben az Index és az Origo címlapján vagy az RTL Klub Híradójában, de a TV2 Mokka és a Morning Show is vendégül látta a portál képviselőjét. A Szallas.hu spontán ismertsége júliusra 50 százalék fölé kúszott. A Szallas.hu imázsát erősítő Év Szállása versenyre augusztus 31-ig 20 ezer szavazat érkezett.

Mindenki lehet egy kicsit hős!

A DMSONE megbízásából szervezett Papírmentes Nappal a vállalatok figyelmét kívántuk felhívni a környezettudatos működés fontosságára. Az első alkalommal meghirdetett konferenciát sajtközleményekkel, pr cikkekkel és az újságírók meghívásával támogattuk. Eredményeink: Bár nem alapozhattunk egy korábban kialakult résztvevői, támogatói és előadói körre, a Papírmentes Nap teltházzal zajlott. Több szakértő jelezte, hogy jövőre szívesen előadna a rendezvényen, így sikerült megalapozni egy rendszeres szakmai fórumot. A több mint 100 médiamegjelenésben a DMSONE is hangsúlyosan megjelent, annak ellenére, hogy sikerült független eseményként bevezetnünk a rendezvényt.