Így lett rend a Rendinél

img

Így lett rend a Rendinél

A magyar PR-szakma egyik legfontosabb elismerését, Sándor Imre PR-díjat nyertünk a Rendinek készített hírnévmenedzsment kampányunkkal.


Többlépcsős kommunikációs kampányunkkal kivívtuk a szakma figyelmét, elnyertük a Sándor Imre PR-díjat. A versenyt 6. alkalommal rendezték meg, melyre 11 pályamunka érkezett, s ezek közül csupán 3 ügynökség 4 kampányát ítélték a PR-szakma legjobbjainak. Büszkék vagyunk rá, hogy hírnévmenedzsment kategóriában egyedül mi vívtuk ki a zsűri és a szakma elismerését.


A Rendi takarítóközvetítő startup rövid klasszikus PR-kampányában egyszerre kellett gyors toborzási hatással járó munkáltatói márkaépítést végeznünk, és megerősítenünk, illetve újradefiniálnunk a Rendi szolgáltatási imázsát. Startup céghez híven a cél egyértelmű, a büdzsé és a határidők pedig szorosak voltak. A következő kérdésekre kerestük a válaszokat: hogyan növelhetjük a megrendelések számát PR-kampány keretében? Hogyan érhetjük el a potenciális munkavállalókat, és teremthetünk vonzó munkáltatói márkát a Rendiből, és egyben formálhatjuk a célcsoport takarítási szolgáltatásról alkotott véleményét? A meglévő insightok alapos vizsgálata után végül integrált klasszikus pr, médiavásárlás és content marketing stratégia mellett döntöttünk. A többlépcsős kutatással egybekötött sajtókommunikáció keretében a sztereotípiák ledöntése, a női-anya szerep erősítése, és a szolgáltatás sokszínűségének bemutatása álltak a középpontban. A kampány második felében pedig a gazdasági, munkáltatói márkaépítésre, toborzásra és munkahely-teremtési problémákra fókuszáltunk.


A féléves kampányidőszak alatt kiadott 4 sajtóközleménnyel (médiavásárlás nélkül) több száz megjelenést generáltunk a Rendi számára, köztük a vezető hazai online és print médiumokban, a célcsoport körében olvasott bulvár és női lapokban, illetve a legnagyobb kereskedelmi csatornák esti, fő műsoridős magazinműsoraiban. Mindezek hatására a kampányidőszakban 65%-kal több takarító jelentkezett állásra a Rendihez, és jelentősen növeltük a kosárszámot is. A sztorigenerálás sikerét mutatja, hogy a médiumok több hullámban is foglalkoztak az általunk generált témákkal, a szerkesztők, újságírók önállóan dolgozták fel az inputokat, és keresték meg a Rendit.