Kevesebb költség, több élmény - Az Oszkar.com Telekocsi nyári kampánya

img

Kevesebb költség, több élmény - Az Oszkar.com Telekocsi nyári kampánya

Az Oszkar.com Telekocsi a tavalyi közös kampányunk sikerén felbuzdulva idén is felkérte ügynökségünket, hogy különböző pr, influencer és online marketing eszközökkel támogassuk a nyári Oszkár-autókázásokat.

Az Oszkar.com Telekocsi kifejezett kérése volt, hogy a júniusi és júliusi hónapokban zajló kampány során az autótulajdonosokat szólítsuk meg. „A kevesebb költség, több élmény mottó kihangsúlyozásával szerettünk volna elérni minél több 25 évnél idősebb, tapasztalt sofőrt, aki még nem próbálta ki a szolgáltatásunkat, vagy esetleg eddig fenntartással kezelte magát a telekocsizást” – mondta Prácser Attila, az Oszkar.com Telekocsi egyik alapítója.

Hogy megmutassuk, mennyire biztonságos az Oszkár-telekocsizás, írtunk vezető médiumokba (pl. HVG, NLCafé, WeLoveBudapest) pr cikkeket, az autósokra targetálva használtuk a vezess.hu felületét és a Holtankoljak.hu hírlevelét, továbbá rádiós, Waze- és natív hirdetésekkel is támogattuk a projektet.

A kampányunkból természetesen nem maradhatott ki az influencer vonal sem; Szalay Isti személyében olyan sokak által kedvelt, laza véleményvezérre leltünk, akinek voltak már autós tartalmai, így közönsége számára hiteles anyagot tudott készíteni. Szalay Isti ugyanis videóra vette első Oszkáros kalandját, ami a szolnoki RepTár Piknikre vezetett 3 lelkes utastársával.

A tavalyi Ganxsta „Döglégy” Zolee meglepetésprojekt sikerén felbuzdulva idén is szerveztünk fesztiválfuvart Pásztor Annával, az Anna and The Barbies frontemberének közreműködésével. A FEZEN-en fellépő művésznő meghirdette az Oszkár Telekocsi oldalán a fuvart, melyre egy-egy mini bemutatkozó videóval lehetett jelentkezni. A két ifjú szerencsés útjáról persze videó is készült, mely tökéletesen átadja, hogy mennyire jó hangulatú és vidám tud lenni egy Oszkár-út. Nézd csak: