Blog

img

Vásárlásra és kérdezz-felelekre buzdítanak az Instagram újdonságai

Az Instagram nem tétlenkedik, ha újításokról van szó; ezúttal a kollekció és a kérdés-válasz szövegdoboz látott napvilágot a közkedvelt platformon. Míg előbbi kifejezetten az üzleti Instagram-fiókot üzemeltetőknek jelent nagy lépést, addig az utóbbi a privát oldalakon is megállja a helyét. Lássuk is, miként használhatod fel az új funkciókat!

Tovább
img

Hogyan használjuk a Facebook-keretet az online marketingben?

Biztos láttál már a Facebookon olyat, hogy valaki a profilképére tett valamilyen egyedi keretet, amire felkaptad a fejed. Például most a 2018-as orosz foci-vb alkalmával olyat, amellyel a felhasználó kifejezheti, hogy melyik nemzetnek drukkol. Ha gondoltál már rá, milyen jó lenne, ha ezzel a módszerrel te is népszerűsíthetnéd a márkádat vagy eseményedet, van egy jó hírünk: erre szolgál a Facebook Frame Studio, ami ráadásul ingyenes!

Tovább
img

YouTube-rivális? Itt az IGTV!

Az Instagram nemrég bemutatta új videós platformját, az IGTV-t, amelyben a YouTube komoly versenytársra lelt. Az IGTV ugyanis egy mobilra optimalizált, teljes képernyős felület, ahova valós időben tölthetők fel közvetlenebb hangvételű tartalmak.

Tovább
img

Hogyan kerülj vissza a képfolyamba?

Előfordult már veled, hogy rákerestél egy hashtagre, amit üzleti profilod nyilvános posztjánál használtál, mégsem láttad viszont képedet a képzuhatagban? Hogyan lehet ez? És mitől lehet, hogy mások képfolyamában sem jelensz meg? Lehet, hogy letiltott a rendszer? Milyen szabályokat tarts be? Cikkünk végére kiderül.

Tovább
img

Végre megérkezett az Instagram shop

A Facebook után végre az Instagramra is megérkezett a bolt funkció, így egy újabb szuper hatékony értékesítési eszközt kaptunk a kezünkbe. A posztokban a képeken megjelölhetünk konkrét terméke(ke)t, a vásárlóink pedig mostantól az Instagram elhagyása nélkül tájékozódhatnak a kínálatunkról. Ha termékeket értékesítesz, mindenképp olvass tovább.

Tovább

Oldalak