Blog

img

Ez aztán a kihívás – #10YearChallenge és ami mögötte van

Aki aktív a közösségi média platformjain, biztosan találkozott már a legújabb kihíváshullámmal, ami nem más, mint a #10YearChallenge. Ez az ”akkor és most” jellegű kezdeményezés hipergyorsasággal jutott el a felhasználókhoz szerte a világon. Az elmúlt időszakban számos poszt született a témában a klasszikus összehasonlító selfie-ken át a humoros mémekig, ám ezzel együtt felütötte a fejét egy komoly ügy is – blogbejegyzésünkben erről is ejtünk néhány szót.

Tovább
img

A YouTube-on is sztorizhatunk már

Bizony, az Instagram és Facebook „Történetek” után a YouTube-ra is megérkezett a sztori funkció. Vajon az IG TV miatt vágott vissza a videómegosztó? A funkció még csak béta verzióban van, de már most sok külföldi és néhány hazai tartalomgyártó is használja. Mivel még nem mindenki számára érhető el, promóciós célra kevésbé alkalmazható, de izgatottan várjuk, milyen lehetőségeket tartogat. 

Tovább
img
img

2019-es online marketing trendek

Elérhetőbb mesterséges intelligencia, fokozottabb személyre szabottság, vizuális és hangalapú keresés: többek között ezekre számíthatunk 2019-ben az online marketingben. Hogy ez bővebben mit jelentet, és milyen trendeket tartogat még a jövő év, azt bejegyzésünkben szedtük össze. 

Tovább
img

Így védd a Facebook- és Instagram-fiókodat!

Ha adataink védelméről van szó, nem csak a bankszámlánkra kell gondolnunk. Azt gondolnánk, hogy ezt 2018. végén már mindenki tudja, de sajnos nem így van, ezért muszáj néhány szót ejtenünk róla. Jelen cikkünkben a kétfaktoros hitelesítésről, más néven kétlépcsős azonosításról (későbbiekben 2FA) beszélünk, mely egy olyan biztonsági eljárás, ahol a bejelentkezésnél egy másik csatornát is használnod kell. Mit is jelent ez pontosan, és miért jó neked?

Tovább

Oldalak