Blog

img

A YouTube-on is sztorizhatunk már

Bizony, az Instagram és Facebook „Történetek” után a YouTube-ra is megérkezett a sztori funkció. Vajon az IG TV miatt vágott vissza a videómegosztó? A funkció még csak béta verzióban van, de már most sok külföldi és néhány hazai tartalomgyártó is használja. Mivel még nem mindenki számára érhető el, promóciós célra kevésbé alkalmazható, de izgatottan várjuk, milyen lehetőségeket tartogat. 

Tovább
img
img

2019-es online marketing trendek

Elérhetőbb mesterséges intelligencia, fokozottabb személyre szabottság, vizuális és hangalapú keresés: többek között ezekre számíthatunk 2019-ben az online marketingben. Hogy ez bővebben mit jelentet, és milyen trendeket tartogat még a jövő év, azt bejegyzésünkben szedtük össze. 

Tovább
img

Így védd a Facebook- és Instagram-fiókodat!

Ha adataink védelméről van szó, nem csak a bankszámlánkra kell gondolnunk. Azt gondolnánk, hogy ezt 2018. végén már mindenki tudja, de sajnos nem így van, ezért muszáj néhány szót ejtenünk róla. Jelen cikkünkben a kétfaktoros hitelesítésről, más néven kétlépcsős azonosításról (későbbiekben 2FA) beszélünk, mely egy olyan biztonsági eljárás, ahol a bejelentkezésnél egy másik csatornát is használnod kell. Mit is jelent ez pontosan, és miért jó neked?

Tovább
img

Meggyűlt a bajod a Facebookkal? A „Nagytestvér” elvesz és ad egyszerre

Szigorúbb irányelvek, új eszközök a Facebookon, a hírfolyam már a múlté

Sosem volt még ilyen fontos a Facebook számára a kapuőr szerepe: szigorította hirdetési irányelveit, hogy a felhasználók valóban csak releváns és kiváló minőségű tartalmakkal találkozzanak hírfolyamukban. Bár egyik oldalon elvesz és megnehezíti a dolgunkat, másik oldalon ad az újonnan bevezetésre kerülő eszközökkel.

Tovább

Oldalak