Best of 2017: ezeket a kampányokat szerettük mi

img

Best of 2017: ezeket a kampányokat szerettük mi

Indítsuk az új évet egy kis visszatekintéssel. A teljesség igénye nélkül megmutatjuk, hogy 2017-ben melyik reklámok és kampányok hagytak bennünk leginkább nyomot, jó vagy éppen kevésbé jó értelemben. :)


AIG biztosító
Az új-zélandi rögbicsapat, az All Blacks és az AIG együttműködéséből egy szokatlan reklám született. A jól megtermett sportolók látszólag minden ok nélkül tepernek le ártatlan embereket, majd jön a csavar és egy plusz poén. :) 

Halo Top
Egy fagyi, ami nem okoz bűntudatot, hiszen 75 százalékkal kevesebb kalóriát tartalmaz, sztíviával édesítik, levegővel habosítják és prebiotikus rostokkal dúsítják, már önmagában figyelemfelkeltő. Hát még ha egy fura, fekete humorral fűszerezett és kellemetlen hangulatú antireklámmal népszerűsítik.

Kia
Melissa McCarthy-val az élen az idei Super Bowl egyik legviccesebb reklámját hozta össze a Kia, aki szerint a környezetvédelemnek van egyszerűbb módja is, méghozzá a Kia Niro vezetése. 

Burger King
A gyorsétterem tesztnek vetette alá vendégeit, hogy lássák, mit tesznek az emberek, ha a szemük előtt fiatalok zaklatják egy társukat. Az eredmény sajnos lesújtó, a bántalmazást a legtöbb esetben csak kíváncsi szemmel nézték az emberek, ellenben a számukra felszolgált „bántalmazott étel” miatt szót emeltek. 

Audi
Ugyan már túl vagyunk az ünnepeken, azért mindenképp ide sorolnánk az Audi ütős videóját,  ami szembe megy a szokásos ünnepi és megható reklámokkal. Persze azokat is imádjuk, de nézzétek csak meg ezt! :)

 

Végül néhány magyar példa következik.

CBA
Lehet szeretni vagy utálni, de tény, hogy egy időben a csapból is Kasszás Erzsi folyt. :P Ráadásul, ha hiszed, ha nem, a CBA forgalma állítólag nagyot nőtt a reklám hatására, bármennyire is irritálja a kreáció a magyar reklámszakmát. Úgy néz ki, bevált, és titkon mégiscsak szeretnek Erzsivel énekelni az emberek.

Oszkár telekocsi
Használtad már az Oszkárt? Ha igen, akkor megtapasztalhattad, hogy milyen érdekes emberekkel találkozhatsz utazás közben. Az új videók is ezt fejezik ki, ráadásul Aranyosi Péter stand up-os gondoskodik a humorról, úgyhogy már csak a szórakozás kedvéért is érdemes megnézni a reklámfilmeket. :)
Az Oszkár telekocsi kampányának megszületésében a SAKKOM Interaktív segédkezett, imádtuk minden percét, és büszkék vagyunk az eredményre. :)

Reméljük, kis összeállításunkkal segítettünk kellemesen indítani az évet. Legközelebb pedig már a jövőbe tekintünk, 2018 várható trendjeit vesszük majd górcső alá.