2 Sándor Imre PR-Díjjal zártuk a 2018-as évet

img

2 Sándor Imre PR-Díjjal zártuk a 2018-as évet

Az idén 7. alkalommal megrendezésre kerülő Sándor Imre PR-Díj versenyen az összesen 17 darab kommunikációs kampány és hírnévmenedzsment kategóriába nevezett pályamunka közül 10 jutott döntőbe, és 5 kapott díjat, melyek közül 2-t a SAKKOM nyert: a Szerelvénybolt Kft. számára készített szén-monoxid kampányunk, valamint saját kommunikációs kampányunk részeként kiadott Influencer Magazin projektünk kapta meg a rangos elismerést.


A Szerelvénybolt Kft.-nek készített és A láthatatlan gyilkos nyomában névre keresztelt kampányunk során az évenkénti kötelező kéményseprés eltörlése miatt csökkenő ellenőriztetési kedvből adódó kockázatokra, és azok kiküszöbölésének lehetőségeire hívtuk fel a figyelmet. Kutatást végeztünk, mely során sejtésünk beigazolódott: a szén-monoxid-mérgezés tüneteivel és veszélyével a lakosság nagy része nincs tisztában. Pedig az időben történő felismerés életeket menthet. A kampány során az edukálás és prevenció kapta a főszerepet, és többek között olyan közéleti személyiségek és médiumok hívták fel a veszélyre a figyelmet, mint Dobó Ági, Győrfi Pál, Müller Attila, Liptai Claudia vagy a WMN Magazin. A későbbiekben további hírességek is csatlakoztak kezdeményezésünkhöz. 


2017-ben egyre nagyobb érdeklődés övezte az influencer marketinget, de átfogó, több szemszöget bemutató, a praktikus kérdésekre is választ adó content marketing megoldás nem született a témában. Hiánypótlás gyanánt, valamit a saját együttműködéseink és a szakma megsegítésére végeztünk kutatást három oldal résztvevőinek bevonásával a témában: megbízókkal, influencerekkel és követőkkel. A hiteles, átfogó és sok nézőpontot magában foglaló tartalmainkat magazin és sajtóközlemények formájában tálaltuk, melyek eredményeként számos hazai konferencián és workshopon tartottunk előadást, továbbá ügyfélszerzésünk is új lendületet vett, és jó néhány felsőoktatási projekt szakmai partnerei lehettünk.