Életet menthet egy jó influencer

img

Életet menthet egy jó influencer

Győrfi Pál, az OMSZ kommunikációs vezetője és hazai hírességek közös erővel hívták fel a figyelmet a szén-monoxid-mérgezés veszélyeire a Szerelvénybolt Kft. kampányában.

Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság tájékoztatása szerint 2017-ben 13 százalékkal nőtt a szén-monoxid-mérgezéses esetek száma. A fűtési szezonban a veszély még fokozottabb, de balesetek azon kívül is történhetnek, pedig egy egyszerű eszköz, a szén-monoxid-érzékelő beszerzésével biztonságban tudhatjuk szeretteinket. Hírességekkel és szakértőkkel karöltve hívta fel a figyelmet minderre a Szerelvénybolt Kft. épületgépészeti áruházlánc.

A hatósági adatok mellett önálló kutatásban vizsgálta a magyar lakosság szén-monoxiddal kapcsolatos ismereteit, például tudjuk-e, hogy miről ismerhető fel a mérges gáz, mit kell tenni vészhelyzetben, és hogyan előzhetők meg a halálos kimenetelű balesetek. A kutatás eredményeiről a legnagyobb egészségügyi portálok (Webbeteg, Napidoktor) mellett szinte az összes vidéki sajtóorgánum és több női médium, köztük a Femina.hu is beszámolt.

A kezdeményezéshez több híresség, például Liptai Claudia, Ábel Anita, Hajós András és közösségi csatornákról jól ismert influencer is csatlakozott, példaként Tatár Csilla és Dobó Ági édesanyák, akik fontosnak tartották, hogy más szülők figyelmét is felhívják a gyermekek kiemelt védelmére.

Az életveszélyes helyzetek elkerüléséhez szükséges legfontosabb információkra Győrfi Pál, az OMSZ kommunikációs vezetője hívta fel a figyelmet a Szerelvénybolt Kft. videójában, melyet több mint tizenötezren néztek meg videómegosztó és közösségi csatornákon.

 

Büszkék vagyunk rá, hogy a kampány eredményességének köszönhetően több százezer emberhez jutott el a szén-monoxid-mérgezés veszélyének híre, és az életveszélyes helyzetek megelőzéséhez szükséges információk.