Háromszor is a dobogón

img

Háromszor is a dobogón

A 2018-as Content+Marketing Awardon 4 shortlistre került projektünk közül 3 dobogós helyen végzett szövegalapú, saját felületen futó és B2B kommunikációs megoldások kategóriában.

A piacon hiánypótló Influencer Magazin projektünk kapásból két elismerést is bezsebelt: egy ezüst díjat a szövegalapú megoldások és kampányok, valamint egy bronz díjat a B2B kommunikációs megoldások kategóriában. Annak ellenére, hogy a Z-generációt megcélzó influencer marketing a marketingkommunikációs stratégiák egyik sarokpontjává vált, a tavalyi évben még alig állt rendelkezésre megbízható kutatási és hazai piaci információ. 3 részes, komplex kutatássorozatban vizsgáltuk a legfontosabb szereplőket: mind a megbízói (PepsiCo, Sarantis, Magyar Telekom), mind az ügynökségi oldalt, magukat az influencereket és természetesen követőiket is. A kutatás hiánypótló jellegét bizonyítja, hogy eredményeiről nemcsak a szakmai, de az országos online és elektronikus médiumok többsége is beszámolt – 80+ megjelenést generáltunk –, több mint 1000-en töltötték le a magazint oldalunkról, valamint számos interjúfelkérést és konferenciameghívást kaptunk a témában.

A saját felületen futó kampányok között bronz díjjal jutalmazott Vidanet Digitális Szülők kampány a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvánnyal együttműködésben valósult meg. A regionális vállalat felelős internet-szolgáltatóként célul tűzte ki a szülők edukációját a gyermeküket fenyegető online veszélyekkel kapcsolatban. Mindenekelőtt egy 8 oldalas ismeretterjesztő füzet készült, melyet 76 000 ügyfél októberi számlájához csatoltak, és további 2000 darab edukációs brossúra került kiosztásra az ügyfélszolgálatokon. A szülők online térben való tájékozódását, és a gyermekeket veszélyeztető problémák megértését és megoldását többek között olyan kulcsfontosságú témák feldolgozása segítette, mint például a kütyüfüggőség, az online zaklatás, a testképzavar vagy a pornográf tartalmak könnyű hozzáférhetősége. Dr. Gyurkó Szilvia, gyermekpszichológus 2 alkalommal a Vidanet szolgáltatási területén tartott személyes előadás keretében is felhívta a szülők figyelmét az esetleges veszélyekre, és segítette őket a gyerekekkel történő kommunikációban, melyről a cég közösségi csatornáiról, illetve webes, e-mailes felületeiről tájékozódhattak az érdeklődők.