Influencer-hatás: csúcs konverziós ráta

img

Influencer-hatás: csúcs konverziós ráta

A klasszikus pr és online marketing eszközök mellett influencerek bevonásával szereztünk új felhasználókat a Hoop mobilapplikáció számára. A kampányelemek közül a célcsoportok véleményvezérei hozták messze a legerősebb eredményt.


A kampány céljai voltak többek között:

  • a márkaismertség növelése,
  • potenciális felhasználók irányítása az alkalmazás-áruházakba,
  • az alkalmazásletöltések számának jelentős növelése,
  • a célcsoport kiszélesítése új szegmensek elérésével,
  • médiavisszhang keltése, 
  • új leadek generálása b2b fronton.

 

Integrált stratégiánk fő pillérei a pr – azon belül is a saját kutatáson alapuló klasszikus sajtókommunikáció –, az online marketing (Facebook tartalom- és hirdetésmenedzsment, Google AdWords kampánymenedzsment, hírlevélmenedzsment), valamint az influencer marketing voltak. 


A kampány 2 influencer együttműködést tett lehetővé. A partnereket (Szabó Hédi, Hédinkét – Instagram Stories szavazás és Instagram-bejegyzés, és Wossala Rozinát – Facebook-bejegyzés és Instagram-bejegyzés) úgy választottuk ki, hogy a lehető legteljesebb módon biztosítsák a fentebb említett célok megvalósítását. A felkért influencerek más csatornán, más közönséget érnek el, így gyakorlatilag a tiniktől az elsődleges vásárlóközönség legfelső korosztályáig mindenkit elértünk a saját környezetében (az általa használt platformon). Az eredmények nem korlátozódtak csupán az elérésre: az aktív kampányok közül az influencerek tartalmai hozták a legerősebb konverziós rátát, mindkettőjüknél 34% körüli értéket mértünk.


A kampány eddigi 2,5 hónapos időtartama alatt az integrált stratégiával több mint 5000 alkalmazásletöltést generáltunk, mely 10%-os növekedést hozott a cégnek az előző negyedévhez képest. Sajtóközleményünk hatására pedig több mint 30 alkalommal jelent meg a márka különböző online és elektronikus médiumokban.