Pezseg a munka a SAKKOM-nál

img

Pezseg a munka a SAKKOM-nál

A 100%-ban magyar tulajdonú Foris Beverages új italának, a FORISOLA-nak a termékbevezetésével bízta meg ügynökségünket 2017 tavaszán. A social media felületekre koncentráló együttműködés során közösségi média stratégia felépítésével és tartalomgenerálással támogatjuk a piacra lépést, ezenkívül számos kiállításon, rendezvényen való megjelenésben nyújtunk tanácsadói segítséget.

A magyar ötleten alapuló, területén hiánypótlónak számító, prosecco jellegű különleges ital minőségi boralapjaival és egzotikus fűszerkeverékével varázsolja el a közönséget. A tulajdonost, Fóris Ferencet gyermekkori története ihlette meg az ital megtervezésében: „… élt valaha egy király, aki nagyon szeretett énekelni, de bizony a hangja nem volt túl jó. Történt egyszer, hogy a király megkérte az udvari zeneszerzőjét, írjon neki egy kórusművet, amelyben ő is énekelhet. A zeneszerző először nagy bajban érezte magát, mert tudta, hogy szépen szóló művet kell készítenie, de azt is tudta, hogy bizony a király hangjára csak olykor számíthat. Ekkor eszébe jutott egy nagyszerű megoldás! Írt egy szólamot a királynak, és írt köré még másik szólamokat a kórusnak. A hangzást pedig úgy találta ki, hogy a király hangját emelje ki a mű a fontos pontokon. Mi lenne, ha az ízek kavalkádjából megalkotnánk a „király hangját”, és találnánk köré egy kórust, természetesen szintén professzionális ízekkel? És ez így is történt! Így született meg a FORISOLA” - meséli a tulajdonos.

Az egyre nagyobb sikereket elérő FORISOLA idén ősszel a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán, a kölni ANUGA Kiállításon már külföldi terjeszkedését is megalapozta.